Εταιρεία
Ιστορία Hertz
Η Hertz μετρά περισσότερο από 90 χρόνια παρουσίας στο χώρο του rent a car, με περισσότερα από 600.000 αυτοκίνητα και 7.500 σημεία εξυπηρέτησης σε 149 χώρες. Το Σεπτέμβρη του 1918, ο 22χρονος πρωτοπόρος των ενοικιάσεων αυτοκινήτων, Walter L. Jacobs, άνοιξε μια εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων στο Σικάγο. Ξεκινώντας με περίπου δέκα αυτοκίνητα Ford Model Τ, τα οποία επισκεύασε και έβαψε ο ίδιος, ο Jacobs επεκτάθηκε γρήγορα και έφτασε μέσα σε πέντε χρόνια να έχει ετήσιο εισόδημα πάνω από $1εκατομμύριο.
Το 1923, ο Jacobs πούλησε την επιχείρηση στον John Hertz, πρόεδρο της μεταφορικής εταιρείας “Yellow Cab and Yellow Truck and Coach Manufacturing Company”. Ωστόσο, ο Jacobs παρέμεινε στην εταιρεία ως ανώτατο διοικητικό στέλεχος της Hertz. Το 1926, η επιχείρηση, η οποία αποκαλείται Hertz Drive-Ur-Self System, πέρασε στα χέρια της General Motors, εφόσον είχε προηγηθεί η αγορά της Yellow Truck από τον John Hertz.
Η Hertz-Autohellas πρωτοπόρος της Ελληνικής αγοράς λειτούργησε για πρώτη φορά στην Ελλαδα το 1962 με την επωνυμία Hertz Hellas και από τότε συνεχίζει να προσφέρει στους πελάτες της υπηρεσίες υψηλής ποιότητας διεθνούς επιπέδου.
Η Hertz Κύπρου είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες Rent a Car στην Κύπρο, με βάση τα οικονομικά της μεγέθη, την εμπειρία και το μέγεθος του στόλου των οχημάτων που διαχειρίζεται. Λειτουργεί στο νησί για περισσότερα από 40 χρόνια στο πλαίσιο μιας συμφωνίας Franchise με την Hertz International.
Η Hertz Κύπρου το έτος 2019 είχε ένα στόλο με περίπου 3.000 αυτοκίνητα (high season), ενώ με 6 καταστήματα σε όλες τις μεγάλες πόλεις και τα τουριστικά θέρετρα της Κύπρου εξυπηρέτησε περισσότερους από 20.000 πελάτες. Η Hertz Κύπρου έχει παρουσία και στα δυο αεροδρόμια του νησιού από όπου μπορεί κανείς να εξυπηρετηθεί.
Στην Hertz Κύπρου απασχολούνται σήμερα 65 άτομα από μόνιμο και μια σειρά από καλά εκπαιδευμένο εποχιακό προσωπικό που δραστηριοποιούνται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες (Απρίλιος-Οκτώβριος) όπου αυξάνεται ραγδαία ο όγκος εργασίας.
Το έτος 2005, η εταιρία που κατείχε το franchise της Hertz για την Κύπρο, εξαγοράστηκε εξολοκλήρου από την Autohellas SA η οποία λειτουργεί και διαχειρίζεται το franchisee της Hertz για την Ελλάδα, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, το Μαυροβούνιο τη Σερβία, τη Κροατία και την Ουκρανία.
Λίγα λόγια για την Autohellas
Η Autohellas δραστηριοποιείται από το 1974 στο χώρο του αυτοκινήτου, και από το 1999 είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών. Αποτελεί την αρχική εταιρεία και μέλος του ευρύτερου Ομίλου Θ. Βασιλάκη ο οποίος μεταξύ άλλων δραστηριοποιείται και στο χώρο των αερομεταφορών με την επίσης εισηγμένη Aegean.
Οι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίζονται οι δραστηριότητες του ομίλου είναι:
- Ενοικίαση Αυτοκινήτων (Βραχυχρόνια και Μακροχρόνια Μίσθωση)
- Διεθνής Δραστηριότητα (Βραχυχρόνια, Μακροχρόνια Μίσθωση και Εμπορία Αυτοκινήτων)
- Εμπορία αυτοκινήτων (Εισαγωγή/ Διανομή/ Λιανική Πώληση)
Κατέχει το μεγαλύτερο ιδιόκτητο στόλο οχημάτων που ξεπερνάει τα 48,000 οχήματα και με πάνω από 143 σημεία εξυπηρέτησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ο Όμιλος προσφέρει ολοκληρωμένες και πρωτοποριακές λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε πελάτη, κάθε στιγμή και συνεχίζει να καινοτομεί, προσφέροντας διαρκώς νέες υπηρεσίες.
Η Autohellas ως εταιρεία παροχής υπηρεσιών δίνει μεγάλη σημασία στο ανθρώπινο δυναμικό της, που πλέον ξεπερνάει τα 1,300 άτομα, και αποτελεί το βασικό πυρήνα λειτουργία της.
Δείτε ένα σύντομο ιστορικό με τους σημαντικότερους σταθμούς στην ιστορία της Autohellas.
Όραμα & Αξίες
Οι αξίες της Autohellas αντικατοπτρίζουν την φιλοσοφία, αποτυπώνουν τον χαρακτήρα και αντανακλούν τα καλύτερα στοιχεία της μακρόχρονης ιστορίας του Ομίλου. Είχαν, έχουν και θα συνεχίσουν να έχουν καθοριστικό ρόλο στην υλοποίηση του οράματος της Autohellas στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
- ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ: Ο Όμιλος Autohellas ενεργεί με ειλικρίνεια, σέβεται τις ανάγκες των πελατών της, παρέχει συμβουλές, δέχεται την εποικοδομητική κριτική και παραδέχεται τυχόν λάθη ή παραλείψεις. Απαιτεί τα υψηλότερα δεοντολογικά πρότυπα και την ανώτερη ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες του.
- ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ: Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι η κινητήριος δύναμη της επιτυχίας του Ομίλου. Η Autohellas αισθάνεται υπερήφανη για την αξιοσέβαστη και αξιοπρεπής συμπεριφορά που έχει δείξει στο προσωπικό της, σε όλη την πορεία της.
- ΥΨΗΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Η Autohellas στοχεύει πάντα στη συνεχή βελτίωση της απόδοσής της, μελετώντας προσεκτικά τα αποτελέσματα των εργασιών της και φροντίζοντας να μη διακυβεύεται η ακεραιότητά της και ο σεβασμός στον άνθρωπο.
- ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ: Η έννοια της ομαδικότητας είναι βασικός πυλώνας στήριξης της εταιρικής κουλτούρας του Ομίλου. Γι’ αυτό η Autohellas πιστεύει πως για να ενδυναμωθεί η εμπιστοσύνη μεταξύ των συναδέλφων είναι σημαντικό η γνώση, οι ιδέες και οι εμπειρίες να μοιράζονται.
Εταιρική Υπευθυνότητα
O Όμιλος Autohellas από την πρώτη μέρα λειτουργίας και δραστηριοποίησής του στην ελληνική αγορά, το 1974, έχει στρατηγικά επιλέξει να κινείται με τρόπο υπεύθυνο και ακέραιο και να αναλαμβάνει τις ευθύνες για τυχόν επιπτώσεις απέναντι σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, στα οποία απευθύνεται και επηρεάζει, μέσα από τη λειτουργία του. Σε αυτό το πλαίσιο, πραγματοποιούνται συστηματικά δράσεις με στόχο:
- Τη λειτουργία του Ομίλου με σεβασμό στο περιβάλλον, τους εργαζόμενους, τους πελάτες, τους προμηθευτές, τις τοπικές κοινωνίες και τις κρατικές αρχές, καθώς και το ισχύον Νομικό και Κανονιστικό πλαίσιο (σε εθνικό και διεθνές επίπεδο)
- Την ανάπτυξη του τουρισμού και του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος
- Την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας
- Την προώθηση και την ενίσχυση του αθλητισμού
- Τη στήριξη της παιδείας
- Τη στήριξη κοινωνικά ευπαθών ομάδων